وبلاگ همسفر آزاده

با تفکر ساختارها آغاز می گردد........

گزارش لژیون

به نام قدرت مطلق

تاریخ لژیون:دوشنبه 98/07/29

موضوع لژیون:اضافه وزن2

استاد لژیون:هم سفر مریم

اعضای حاضر در لژیون:5نفر(1نفر سفر دوم.4نفر سفر اول)


خلاصه سی دی توسط همسفر مریم:

خدا در کتاب قرآن گفته است که انسان به غذایی که می خورد نگاه کند.بعضی از بیماری های ما به خاطر این است که غذا خوردن را بلد نیستیم.شاید فردی هزاران آگاهی داشته باشد ولی از جوهره وجودی خودش هیچ آگاهی ندارد.ما از علوم کنگره همه چیز را میدایم ولی از ظلم هایی که به خودمان می کنیم خبر نداریم.همه چیز را در گنگره فهمیده ایم و نسبت به خود شناخت پیدا کرده ایم و لی به خود ظلم می کنیم.

اگر بخواهیم در مورد هر چیزی صحبت کنیم باید صورت مسئله آن را بدانیم مثل سیگار که چون صورت مسئله آن روشن شد مسئله به راحتی حل شد.وزن زیاد روی تمام مسائل زندگی ما اثر می گذارد.اولین قدم این است که یک ترازو تهیه کنیم وروزی سه بار خودمان را وزن کنیم صبح ظهر و شب قبل از خوابیدن.ترازو نقش سازنده ای دارد چون  تغییرات وزن را به ما نشان می دهد همان طور که در جاده تابلوهای جاده مار ا راهنمایی می کنند.

دو نکته مهم در کاهش وزن این است که نباید خودمان را از خوردنی ها محروم کنیم همه چیز بخوریم اما به اندازه و به وقت مناسب .برای اینکه بفهمیم که چه مقدار باید بخوریم می توانیم به کالری مواد غذایی توجه کنیم.هر هزار کالری برابر با یک کیلو کالری است.کاهش وزن باید به آرامی صورت بگیرد و نباید صورت انسان بریزد.باید در روز از پروتئین ها استفاده کرد و تخم مرغ منبع خیلی خوبی برای پروتئین است.کسانی که در هنگام رژیم صورت آن ها لاغر می شود یعنی پروتئین کافی دریافت نکرده اند.خوردن غذا قبل از سالاد خوب است و از ماست و زنجبیل و فلفل به عنوان سس استفاده کنید.انواع غداهای مختلف به سه گروه تقسیم می شوند:

1.چربی ها   2.پروتئین ها  3.کربو هیدرات ها

مشارکت ها :

هم سفر نفیسه:در بحث اضافه وزن همان طور که مهندس گفتند فقط بحث قشنگی نیست.و مهم سلامتی است.برای حل هر مسئله ای ابتدا باید صورت مسئله را بشناسیم.برای حل مسئله اضافه وزن نیز مهندس ابتدا صورت مسئله را روشن کردند.اینکه ترازو بگیریم و روزی سه مرتبه خودمان را وزن کنیم بالعکس باور اشتباهی که در جامعه وجود دارد که از صورت مسئله چاقی فرار می کنند و یا از وزن کردن ترس دارند باعث می شود که با تغییرات بدن خود بیشتر آشنا شویم.از همه چیز باید بخوریم ولی باید بدانیم که چقدر بخوریم.

هم سفر سمیه:مهندس هدفش از این مباحث سلامتی جسم ماست.برای کاهش وزن مهم ترین مسئله این است که صورت ما نریزد و با خوردن پروتئین و تخم مرغ این مسئله حل می شود.

هم سفر فاطمه:این سی دی مثل سی دی های گذشته که مهندس روی جسم تمرکز کردند روی جسم و سلامت جسم ما تمرکز می کند.اینکه همه چیز بخوریم اما اندازه را رعایت کنیم خیلی مهم است.من خودم تصمیم گرفتم که همه چیز بخورم اما به اندازه.

هم سفر شقایق:اینکه من همیشه می خواستم به خاطر زیبایی وزنم را کم کنم اشتباه بود و آقای مهندس گفتند که به خاطر سلامتی خودمان وزن باید کم شود و صبحانه مهم ترین وعده غذایی است که باید خورده شود.

سخنان سرکار خانم آزاده:

در اضافه وزن 1گفتیم که اولین کار این است که ترازو داشته باشیم و خودمان را وزن کنیم.وقتی انسان رفت روی ترازو و ده کیلو اضافه وزن داشته باشد با خودش می گوید که چقدر هیکل من بد است و چون چاق هستم لباس خوب نمی توانم بپوشم.اگر می خواهیم به تناسب اندام برسیم باید به فکر سلامتی خود باشیم.یکی هست که هیکل زیبایی دارد اما همیشه سردرد دارد چون خودش را سریع لاغر کرده است.

یکی از وسیله های مورد نیاز برای لاغر شدن ترازو ی دیجیتال است.چون دقیق نشان می دهد.هر روز باید لباس شما موقع وزن کردن یکی باشد.زمان وزن کردن را نیز رعایت کنید قبل صبحانه و قبل نا هار و قبل از خوابیدن باشد.این نکات به ظاهر خیلی ساده است اماخیلی مهم است.در کنگره مسئله چاقی کم کم حل می شود در صورتی که خواست انجام آن را داشته باشیم.آقای مهندس می گویند که همه چیز بخور ولی نه این که در یک مهمانی که همه چیز هست از تمام غذاها برداریم و بخوریم. از همه چیز به میزان و اندازه بخورید جزء حرص و جوش.

ما روزانه باید 2200کالری استفاده کنیم اگر بیشتر بخوریم در شکم  پهلوها و ران و باسن ذخیره خواهد شد به شکل چربی.سالاد رابهتر است که قبل از غذا بخوریم چون تا اندازه ای جلوی اشتها را می گیرد.ماست راخودتان با شیر تازه درست کنید.میوه ها را از باغ بخرید.سوسیس کالری زیادی دارد و به شدت چاق کننده است چون خیلی راحت هضم نمی شود و در بدن ذخیره می شود.اگر ماهی یک بار از این غذاها بخوریم اشکال ندارد.کسانی که تصمیم به کاهش وزن دارند حرف های مهندس را اجرا کنند تا نتیجه بگیرند.

در ضمن مقرر گردید در تاریخ 98/08/02روز پنج شنبه سی دی اضافه وزن 3در لژیون مورد بحث قرار بگیرد.هم چنین سی دی وادی1 و وادی 2 نوشته شوند.





موضوع: سی دی های مهندس،
برچسب ها: اضافه وزن-کنگره 60-درمان اعتیاد،

[ سه شنبه 30 مهر 1398 ] [ 06:57 ب.ظ ] [ همسفر نفیسه ]

[ نظرات() ]

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | Buy Website Traffic | Buy Targeted Website Traffic